کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

از برترین کارشناسان کمپ تابستانی جهان در مورد کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  مزایای کمپ تابستانی پرسیدیم! بیایید ببینیم آنها چه می گفتند.

 

آیا در حال حاضر به این فکر می کنید که آیا امسال قرار است کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  فرزندان خود را به کمپ تابستانی بفرستید؟ فرستادن کودک به کمپ تابستانی می تواند شک و تردیدهای زیادی را ایجاد کند، اما همچنین می تواند یک تجربه فوق العاده برای والدین و کودکان باشد.

 

اردوهای تابستانی یک برنامه تحت نظارت برای کودکان یا کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  نوجوانان است که در ماه های تابستان برگزار می شود. کودکان و نوجوانانی که در کمپ تابستانی شرکت می کنند به اردوگاه معروف هستند و معمولا در محوطه دانشگاه زندگی می کنند، این برنامه کمپ اقامتی نامیده می شود. ارائه دهندگان همچنین می توانند کمپ های روزانه را فقط با فعالیت های روزانه ارائه دهند. اردوها معمولاً در محیط‌های زیبا و طبیعی قرار دارند و دانش‌آموزان را در یک محیط آموزشی متفاوت غوطه‌ور می‌کنند و در عین حال تجربه‌ای مهیج و مثبت را ارائه می‌دهند.

 

رفتن به کمپ تابستانی می تواند ترسناک باشد. با این حال، تجربه کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  ارزش آن را دارد. اردوها فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا از طبیعت لذت ببرند، ورزش کنند و در مورد خود و دیگران در یک محیط سرگرم کننده و پرورشی بیاموزند. آنها به کودکان می آموزند که مستقل باشند و به آنها کمک می کنند تا برای آینده ای بهتر آماده شوند.

 

برای کمک به انتخابی آگاهانه، در اینجا 8 مزیتی که آموزش کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  در فضای باز و کمپ های تابستانی به کمپینگ ها ارائه می شود آورده شده است:

 

با طبیعت ارتباط برقرار کنید

در زمان‌های اخیر، زمان گذراندن کودکان در خارج از منزل به  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان شدت کاهش یافته است. اردوها این معضل را با فراهم کردن فضای امن برای دانش آموزان حل می کنند تا بتوانند در آن ورزش کنند و از طبیعت لذت ببرند. آن‌ها می‌توانند به پیاده‌روی با راهنما بروند و در مورد دنیای خود بیاموزند.

 

بسیاری از کمپ ها کلاس هایی را در زمینه بقا در آموزش برنامه نویسی نوجوانان  فضای باز، اکولوژی و مطالعات حیات وحش ارائه می دهند. آنها به دانش آموزان یاد می دهند که از منابعی که طبیعت در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند. چادرنشینان یاد می گیرند که به شهروندانی وظیفه شناس تبدیل شوند که به محیط زیست احترام می گذارند. حضور در کمپ های آموزشی در فضای باز یا اردوهای تابستانی به کودکان کمک می کند تا اهمیت طبیعت اطراف خود را آموزش دهیم و کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  در عین حال در یک محیط سرگرم کننده فعال و سالم بمانند.

 

پاسخ کارشناسان کمپ تابستانی:

موسسه مونتانا زوگربرگ - سوئیس

 

پیاده روی راهی عالی برای لذت بردن از مزایای طبیعت است.

فناوری را از برق بکشید

کمپ های تابستانی تعطیلاتی به دور از تکنولوژی و اینترنت است! زمان تماشای صفحه کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  زمانی که کودکان را از ورزش کردن، بازی با دوستان یا خواهر و برادر، بازی در بیرون، مطالعه، انجام تکالیف یا ارتباط چهره به چهره با دیگران باز می دارد، به یک مشکل تبدیل می شود. بیشتر و بیشتر والدین می گویند یکی از بهترین مزایای اردوی تابستانی دور نگه داشتن فرزندشان از صفحه نمایش و فناوری است. اردوی تابستانی فرصتی نادر برای قطع ارتباط با دنیای بیرون، محاصره شدن در طبیعت و ایجاد دوستی های جدید از طریق ارتباط رو در رو فراهم می کند - این روزها برای اکثر بچه ها تجارب بسیار نادری است.

 

هر طرف ممکن است قانون متفاوتی را در مورد فناوری اعمال کند.  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برخی از اردوگاه‌ها یک خط‌مشی سختگیرانه بدون نمایشگر خواهند داشت، در حالی که برخی دیگر اجازه استفاده از تلفن‌های همراه در ساعات محدود را خواهند داد. دستگاه‌های دیگر مانند تبلت، لپ‌تاپ و بازی‌های ویدیویی دستی معمولاً مجاز نیستند. همه تلفن‌ها معمولاً هنگام ورود جمع‌آوری می‌شوند و در طول اقامت فرزند شما در کمپ ایمن نگهداری می‌شوند. بسته به شرایط کمپ، اردونشینان این فرصت را خواهند داشت که تلفن خود را (یک بار در روز یا یک بار در هفته یا بیشتر) چک کرده و با خانه ارتباط برقرار کنند.

 

 

یک اردوی تابستانی برای دور نگه داشتن کودکان از صفحه نمایش و فناوری

برای یادگیری چیزهای جدید

اردوی تابستانی نیز برای یادگیری است، اما این یادگیری متفاوت است.  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان بحث درس خواندن برای قبولی در امتحانات و گرفتن دیپلم نیست. این پروژه مبتنی بر همکاری است، کنجکاوی و خلاقیت را القا می کند، حل مسئله و یافتن راه حل در عمل است.

 

کمپ های تابستانی پیاده روی، قایق رانی، دوچرخه سواری، آتش سوزی و طیف گسترده ای از فعالیت های تخصصی مانند ورزش، هنر، موسیقی، تجارت، برنامه نویسی کامپیوتر، یادگیری زبان، ریاضیات و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهند. کافیست جستجوی پیشرفته ما را بررسی کنید تا ببینید چند فعالیت یا  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان تخصص توسط برخی از بهترین کمپ های تابستانی در جهان ارائه می شود. چادرنشینان  Summer classes for children and teenagers توسط مربیان مشتاق هدایت می شوند تا مهارت هایی را بیاموزند که واقعاً برای آنها مفید باشد.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: